جاکفشی داشبوردی

مزایا ومعایب جاکفشی داشبوردی موضوعی است که در این مقاله به آن می پردازیم.جاکفشی داشبوردی مدل جدیدی از انواع مختلف جاکفشی است که از آن در ورودی خانه می‌توان بهره برد. طراحی خاص این مدل جاکفشی باعث شده است بیشترین استفاده از فضای داخلی آن شود و تعداد بیشتری از کفش های خود را درآن قرار دهید.اگر شما هم مثل اکثر جامعه در آپارتمانی نقلی زندگی می‌کنید و به دنبال یک جاکفشی کم جا و در عین حال شیک و جادار هستید، جاکفشی های داشبوردی خوابدونی بهترین گزینه برای شماست.

یکی از ویژگی های مهم جاکفشی داشبوردی ،چند طبقه بودن هر درب است، بر خلاف جا کفشی های ساده که تنها یک طبقه دارد ،جا کفشی های داشبوردی دارای دو و یا سه طبقه در هر درب است ،به این شکل شما می توانید بدون اینکه جا کفشی فضای بیشتری را اشغال کند در هر درب تعداد بیشتری کفش را قرار دهید .

جاکفشی داشبوردی چه مزایایی دارد؟

از مزایای مهم جاکفشی داشبوردی که در مطالب بالا هم ذکر شد این است که علاوه بر جا دار بودن، مناسب خانه ها و آپارتمان های کوچک است چرا که فضای بسیار کمی برای قرار دادن آن در محیط خود احتیاج دارید. زیبایی ظاهری و شیک بودن جا کفشی یکی از مهم ترین نکاتی است که افراد به هنگام خرید به آن دقت میکنند. جا کفشی های داشبوردی بخاطر ساماندهی بهتر و کاربری راحتتر محبوب هستند.

جاکفشی داشبوردی چه معایبی دارد؟

از آنجایی که ما قصد داریم در این مقاله از مزایا ومعایب جاکفشی داشبوردی صحبت کنیم ،این نکته حائز اهمیت است که در کنار مزایای زیاد جا کفشی های داشبوردی، یک ایراد گزارش شده که قرار نگرفتن بوت ها در طبقات داشبورد است. اما این مشکل را میتوان در جاکفشی های داشبوردی تولید خوابدونی با برداشتن یک طبقه حل کرد.

اگر در تولید جاکفشی های داشبوردی از یراق با کیفیت استفاده شود، میتوان انتظار داشت این جا کفشی ها بین 4-6 سال عمر کند.

انواع متریال جاکفشی داشبوردی

طرح هایی که برای جا کفشی داشبوردی در بازار موجود است، گوناگون و متنوع نیست اما با کمی جستجو در بازارهای فیزیکی و بزار های اینترنتی می‌توانید مدلی که به سلیقه شما نزدیک است را پیدا کنید. جاکفشی های داشبوردی را می‌توان بر اساس متریال و جنسی که برای ساخت آن استفاده شده دسته بندی کرد. جاکفشی های داشبوردی با دو نوع متریال ام دی اف و چوب در بازار عرضه می‌شوند که شما با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که مد نظرتان هست می‌توانید اقدام به خرید آن کنید. جا کفشی های داشبوردی ام دی اف با روکش های متنوعی از جمله روکش هایگلاس، روکش چوب، روکش وکیوم و روکش ملامینه تولید و به بازار عرضه میشوند. جا کفشی های داشبوردی که با ام دی اف روکش هایگلاس تولید می‌شوند علاوه بر وزن کمی که دارند و به راحتی جابه جا می‌شوند، تمیز کردن آنها نیز راحتر است و با یک دستمال مرطوب به آسانی تمیز خواهد شد.

رنگبندی در جاکفشی داشبوردی

جاکفش های داشبوردی در رنگ بندی های مختلفی تولید می‌شوند، شما می‌توانید این جاکفشی ها را با هر رنگی که می‌خواهید تهیه کنید. اما تعدادی از رنگ ها هستند که به نظر می رسد پرفروش تر از سایر رنگ ها هستند مثل رنگ سفید، قهوه ای، رنگ چوب و همچنین جا کفشی های دو رنگ که درب های آنها سفید و بدنه با رنگ دیگری تولید می‌شود بسیار پر طرفدار هستند. در جاکفشی های نشیمن دار روکش نشیمن با رنگی متفاوت یا پارچه های طرح دار تولید می‌شود.

ابعاد و اندازه جاکفشی داشبوردی

جاکفشی های داشبوردی در ابعاد مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. مثلا ابعاد جاکفشی افقی با جاکفشی عمودی کاملا متفاوت است، به طور مثال یک مدل جاکفشی داشبوردی افقی تولید میشود، در مدل دیگر به صورت جاکفشی داشبوردی عمودی به صورت ایستاده و بعضا بلند و همچنین در بعضی مدل ها با یک کشو در بالای درب برای جای واکس و کفش بچه گانه به بازار عرضه می‌شود که ابعاد همه این ها در طول و عرض باهم متفاوت است. عمق جاکفشی های داشبوردی با توجه به تعداد طبقات هر درب نیز متفاوت است.

نکات مهم در هنگام خرید جاکفشی داشبوردی
  • توجه به کیفیت جنس چوب و یا ام دی اف به کار رفته در ساخت جاکفشی داشبوردی
  • در هنگام خرید درب های جاکفشی داشبوردی را باز و بسته کنید تا از کیفیت لولا ها و ابزار آلات به کار رفته مطمئن شوید.
  • طبقات داخل درب هار چک کنید تا آسیب دیده و شکسته نباشند.
  • اندازه و ابعاد هر طبقه را چک کنید تا مناسب کفش های شما و سایر افراد خانواده باشند.

و در آخر سعی کنید در صورت امکان جاکفشی تهیه کنید که دارای کشو اضافه برای قرار دادن وسایلی نظیر واکس،پاشنه کش و فرچه باشد ،همچنین نکاتی که در مورد مزایا ومعایب جاکفشی داشبوردی در این مقاله ذکر شد مد نظر قرار دهید.

در ادامه برای آسان کردن خرید شما به معرفی چند جاکفشی داشبوردی از محصولات خوابدونی می پردازیم.

  • جاکفشی داشبوردی دو درب النا50

جا کفشی دو درب النا 50 مناسب خانواده هایی است که علاوه بر اینکه به فضای بیشتری برای نگه داری کفش های خود نیاز دارند، همچنین مهم است جا کفشی مورد نظر کم جا بوده و به راحتی قابل جا به جایی باشد. این مدل جاکفشی را می‌توانید در ورودی خانه قرار دهید و مناسب نگه داری هشت جفت کفش است.

جاکفشی داشبوردی
  • جاکفشی داشبوردی دو درب کشودار النا ۷۰

جاکفشی داشبوردی دو درب کشو دارالنا 70 با داشتن عرض بیشتر و همچنین یک کشو در بالای درب ها فضای بیشتری را به شما برای قرار دادن کفش ها می دهد، از کشوی تعبیه شده در این جا کفشی بسیار شیک برای جا دادن کفش های بچه گانه و یا واکس و فرچه می توان استفاده کرد. در این جا کفشی 12جفت کفش به راحتی جای میگیرد.

  • جاکفشی داشبوردی سه درب النا ۵۰

جا کفشی 3درب النا 50 با عرض کمتر اما یک طبقه بیشتر نسبت به جا کفشی قبلی همچنان قادر به نگه داری از 12 جفت کفش می باشد. این مدل جا کفشی مناسب آپارتمان های کوچک و نقلی است.

جاکفشی داشبوردی سه درب النا ۷۰

در این مدل جا کفشی با افزایش کمی در عرض کار باعث شده که تعداد کفش هایی که در آن قرار میگیرد به صورت چشم گیری بالا رود. 18 جفت کفش  را به راحتی در جاکفشی داشبوردی 3 درب النا70 دهید و نگران اشغال فضای زیاد توسط خود جاکفشی نباشید.

  • جاکفشی داشبوردی شش درب کشودار النا

جا کفشی شش درب النا مخصوص خانه های بزرگ با جمعیت بالا است و اگر خانواده پرجمعییتی نیستید این جاکفشی مناسب شماست چون به هر حال باید به فکر مهمانان خود نیز باشید .جا کفشی شش درب النا قادر به نگه داری 24 جفت کفش است و سه کشو که در بالای درب ها تعبیه شده به شما کمک میکند وسایل اضافی خود را سامان دهی کنید.

  • زهره جلالی
  • دی 12, 1401
  • 517 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...